• Snelle levering
  • Zicht termijn van 14 dagen
  • Gratis verzending vanaf €75
  • Veilig online betalen
  • Scherpe prijzen
  • Hulp nodig? 024-8480257

Verzenden & Retourneren

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Over het algemeen zijn de artikelen op voorraad en worden deze in Nederland binnen enkele werkdagen geleverd tenzij anders aangegeven. Indien het artikel niet voorradig is, dan brengen wij u per email of telefoon op de hoogte.

Uw artikel wordt pas verzonden zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen.

Houdt u er rekening mee dat in de vakantieperiode of tijdens de feestdagen de levering enkele dagen kunnen uitlopen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Nee, dit is helaas niet mogelijk vanwege ons geautomatiseerd systeem.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bent u niet thuis op het tijdstip van bezorging, dan bieden wij uw bestelling aan bij uw buren. De bezorger laat bij u een berichtje achter bij welke buren uw bestelling is afgeleverd. Zijn uw buren ook niet aanwezig, dan laat de bezorger een bericht achter waarop staat wanneer de tweede bezorging plaatsvindt of waar u het product kunt komen ophalen.

Hoe kan ik een artikel retourneren/omruilen?

U kunt het artikel binnen 14 dagen, gerekend vanaf de dag na ontvangst van het artikel, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking retourneren naar Zorg en Gemak. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag, inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending, binnen 30 dagen, retour. De kosten voor het retourneren van het artikel zijn voor uw eigen rekening. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer en ordernummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?

De verzendkosten worden slechts éénmalig (per bestelling) in rekening gebracht. Ook als uw bestelling niet in één keer wordt bezorgd. De verzendkosten in Nederland bedragen € 5,95. Er worden voor zendingen geen verzendkosten berekend boven de € 75,00.

Worden de artikelen ook naar België verzonden ?

Nee, artikelen worden niet naar België verzonden.

Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?

Nee. Als u de artikelen in één keer besteld heeft, hoeft u ook maar éénmalig de verzendkosten te betalen.

Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?

Ja, het is mogelijk om artikelen op een ander adres in Nederland te laten leveren. U dient dit wel aan te geven tijdens uw aankoop.

Levert Zorg en Gemak ook in andere landen als Nederland?

Nee, op dit moment levert Zorg en Gemak alleen in Nederland.

Ik heb diverse bestellingen na elkaar gedaan. Moet ik dan ook meerdere malen verzendkosten betalen?

Ja, de bijdrage in de verzendkosten is een eenmalige bijdrage per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. U kunt dus het beste zoveel mogelijk in één keer bestellen. Moet er een verzending gekoppeld worden of geannuleerd neem dan contact op met onze klantenservice: 024-8480257

Retour zendingen

Waar moet ik mijn pakket naartoe zenden als ik het wil retourneren?

U kunt uw pakket sturen naar onderstaand adres. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer, uw gegevens en een opgave van redenen voor een correcte afhandeling. Graag, indien mogelijk, verzenden in de originele verpakking. Beschadigde verpakkingen of producten worden niet geaccepteerd omdat deze dan onverkoopbaar zullen zijn.

Retouren Zorg en Gemak

Hof van Hagevoort 224

6601JH, Wijchen

Nederland

Ik wil mijn zending binnen 14 dagen retour sturen. Moet ik ook retour- verzendkosten betalen.

Ja, als u de zending retour stuurt, dan dient u deze zending voldoende te frankeren. Wij zijn genoodzaakt om de kosten van onvoldoende gefrankeerde retourzendingen af te trekken van het retour te storten bedrag. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak met uw rekeningnummer en ordernummer voor een correcte afhandeling.

Ik wil één/meerdere artikel(en) retourneren, maar behoud ook een deel van de zending. Moet ik voor het retourneren verzendkosten betalen?

Ja, u dient de retourzending te frankeren, ook wanneer u een deel van de bestelling behoudt. Zorg en Gemak neemt geen ongefrankeerde zendingen in ontvangst. Stuur altijd een e-mail info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling.