• Snelle levering
  • Zicht termijn van 14 dagen
  • Gratis verzending vanaf €49,95
  • Veilig online betalen
  • Scherpe prijzen
  • Hulp nodig? 024-8440978

Veel gestelde vragen

Algemeen

Ik heb een vraag gesteld via het contactformulier, maar ik heb geen antwoord gekregen.

Wij streven ernaar om iedereen dezelfde werkdag nog via email te beantwoorden. Het komt echter regelmatig voor dat emailadressen in het contactformulier niet goed staan vermeld. Wij kunnen dan helaas geen reactie terug geven.

Zijn alle prijzen inclusief BTW ?

Alle prijzen vermeld op onze site zijn inclusief BTW.

Kan ik ook telefonisch bestellen ?

Het heeft onze voorkeur dat u via internet bestelt om de kans op het foutief noteren van gegevens te voorkomen. Eventueel kunt u ook telefonisch bestellen. Geeft u het artikelnummer met naam dan door aan een van onze medewerkers.

Krijg ik een orderbevestiging als ik via de website bestel?

Ja, als u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens uw emailadres opgeeft, sturen wij u automatisch een orderbevestiging per email.

Ik heb in mijn mailbox geen orderbevestiging van Zorg en Gemak ontvangen.

Indien u geen orderbevestiging per email krijgt, dan is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de email bevestiging blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd emailadres heeft ingevuld. Wij verzoeken u dan om het nogmaals te proberen of om voor de zekerheid even contact met ons op te nemen via ons mailadres: info@zorgengemak.nl of via ons telefoonnummer 024-8440978

Wat zijn de verzendkosten bij Zorg en Gemak?

Voor elke bestelling wordt een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95 in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de €49,95 neemt Zorg en Gemak de verzendkosten voor haar rekening.

Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?

Ja, u kunt een bestelling annuleren tot 24 uur na de bestelling. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt bellen naar 024-8440978

Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Over het algemeen zijn de artikelen op voorraad en worden deze in Nederland binnen 2-3 werkdagen geleverd tenzij anders aangegeven. Indien het artikel niet voorradig is, dan brengen wij u per email of telefoon op de hoogte.

Uw artikel wordt pas verzonden zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen.

Houdt u er rekening mee dat in de vakantieperiode of tijdens de feestdagen de levering enkele dagen kunnen uitlopen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Nee, dit is helaas niet mogelijk vanwege ons geautomatiseerd systeem.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bent u niet thuis op het tijdstip van bezorging, dan bieden wij uw bestelling aan bij uw buren. De bezorger laat bij u een berichtje achter bij welke buren uw bestelling is afgeleverd. Zijn uw buren ook niet aanwezig, dan laat de bezorger een bericht achter waarop staat wanneer de tweede bezorging plaatsvindt of waar u het product kunt komen ophalen.

Hoe kan ik een artikel retourneren/omruilen?

U kunt het artikel binnen 14 dagen, gerekend vanaf de dag na ontvangst van het artikel, onbeschadigd en, indien mogelijk, in de originele verpakking retourneren naar Zorg en Gemak. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag, inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending, binnen 14 dagen, retour. De kosten voor het retourneren van het artikel zijn voor uw eigen rekening. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer en ordernummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?

De verzendkosten worden slechts éénmalig (per bestelling) in rekening gebracht. Ook als uw bestelling niet in één keer wordt bezorgd. De verzendkosten in Nederland bedragen € 6,95. Er worden voor nationale zendingen geen verzendkosten berekend boven de €49,95

Mijn bestelling wordt in delen geleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?

Nee. Als u de artikelen in één keer besteld heeft, hoeft u ook maar éénmalig de verzendkosten te betalen.

Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?

Ja, het is mogelijk om artikelen op een ander adres in Nederland te laten leveren. U dient dit wel aan te geven tijdens uw aankoop.

Levert Zorg en Gemak ook in andere landen als Nederland?

Nee, op dit moment leveren wij alleen in Nederland.

Ik heb diverse bestellingen na elkaar gedaan. Moet ik dan ook meerdere malen verzendkosten betalen?

Ja, de bijdrage in de verzendkosten is een eenmalige bijdrage per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. U kunt dus het beste zoveel mogelijk in één keer bestellen. Moet er een verzending gekoppeld worden of geannuleerd neem dan even contact op met onze klantenservice: 024-8440978

Ik wil mijn zending binnen 14 dagen retour sturen. Moet ik ook retour- verzendkosten betalen.

Ja, als u de zending retour stuurt, dan dient u deze zending voldoende te frankeren. Wij zijn genoodzaakt om de kosten van onvoldoende gefrankeerde retourzendingen af te trekken van het retour te storten bedrag. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak met uw rekeningnummer en ordernummer voor een correcte afhandeling.

Ik wil één/meerdere artikel(en) retourneren, maar behoud ook een deel van de zending. Moet ik voor het retourneren verzendkosten betalen?

Ja, u dient de retourzending te frankeren, ook wanneer u een deel van de bestelling behoudt. Zorg en Gemak neemt geen ongefrankeerde zendingen in ontvangst. Stuur altijd een e-mail info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer en uw gegevens voor een correcte afhandeling.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt betalen door middel van Ideal, Bancontact, overschrijving, Bitcoin of Paypal. Houd er wel rekening mee dat een betaling enige tijd onderweg is.

Indien ik een artikel retourneer, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?

Na ontvangst van het (onbeschadigde) en mogelijk in de originele verpakking geretourneerde artikel door Zorg en Gemak, wordt uw geld binnen 14 dagen aan u overgemaakt. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten van de heenzending retour. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak.nl met uw ordernummer en bankrekeningnummer.

Mijn naam/adres is veranderd. Moet ik dit doorgeven?

Ja. Wij hebben de juiste gegevens nodig om uw bestelling op het goede adres te laten afleveren, maar ook om u correspondentie te kunnen toesturen. Indien u verhuisd bent en dit niet aan Zorg en Gemak heeft doorgegeven, dan geldt een aflevering aan het laatste aan Zorg en Gemak kenbaar gemaakte huisadres als een geldige levering.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe geef ik dat op?

Dit kunt u doen door een email te sturen naar info@zorgengemak.nl

Garantie en service

Welke garantie geeft Zorg en Gemak op haar producten en hoe verloopt het garantieproces?

Zorg en Gemak hanteert te allen tijde de garantievoorwaarden van de fabrikant, distributeur of leverancier van het product of dienst. De garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging. De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Zorg en Gemak. Deze door Zorg en Gemak aangeboden garantieregeling, doet niets af aan de rechten van de klant die het kan doen gelden op grond van de wet en de overeenkomst op afstand.

In eerste instantie zal Zorg en Gemak het product dat onder garantie is teruggestuurd, zelf proberen te herstellen of te laten repareren door haar leveranciers. Een defect product dat binnen de zichttermijn is teruggestuurd, zal direct worden vervangen door een nieuw product.

Producten die door Zorg en Gemak naar de leveranciers worden gestuurd ter garantieafhandeling, worden door de leverancier beoordeeld. De leverancier beslist of de retour gestuurde producten onder haar garantievoorwaarden vallen, en stelt Zorg en Gemak hiervan in kennis. Zorg en Gemak stelt vervolgens de klant in kennis.

Defecte producten die in aanmerking komen voor garantie kunnen kosteloos naar Zorg en Gemak retour gestuurd worden. Zorg en Gemak draagt er zorg voor dat de producten zo spoedig mogelijk na reparatie of vervanging weer retour worden gestuurd naar de klant.

Wat is mijn garantiebewijs?

U ontvangt een aankoopnota ofwel factuur via de email. Dit is in combinatie met uw bankafschrijving ook het garantiebewijs. Bewaar deze documenten daarom goed.

Waar moet ik zijn als ik een probleem heb met een artikel of als ik een klacht heb ?

Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, aarzel dan niet en stuur een email naar info@zorgengemak.nl U kunt ook  telefonisch contact met ons op te nemen door te bellen naar 024-8440978

Wij proberen altijd om, in overleg met u, uw klacht snel en goed op te lossen.

Vergoedingen

Kan ik in aanmerking komen voor een vergoeding voor de aanschaf van een hulpmiddel?

Ja, die mogelijkheid bestaat (restitutieregeling), afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw type verzekering. Ook kunt u in aanmerking komen voor belastingaftrek. Informeert u wel eerst bij de betreffende instantie over de mogelijkheden. Wij van Zorg en Gemak kunnen dit helaas niet voor u regelen.

Retour zendingen

Waar moet ik mijn pakket naartoe zenden als ik het wil retourneren?

U kunt uw pakket sturen naar onderstaand adres. Stuur altijd een e-mail naar info@zorgengemak.nl met uw rekeningnummer, uw gegevens en een opgave van redenen voor een correcte afhandeling.

Retouren Zorg en Gemak

Frambozenstraat 61

6561ZM Groesbeek

Nederland

Klachtenafhandeling

Wat doet Zorg en Gemak met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons de aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Zorg en Gemak, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de eigenaar van Zorg en Gemak. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het online contact formulier in te vullen. Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Zorg en Gemak

Tav: Klachten afhandeling

Frambozenstraat 61

6561ZM Groesbeek

Telefoonnummer: 024-8440978, van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18:00 uur.

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging na het binnenkomen van uw klacht.

U ontvangt bij een klacht altijd een reactie van de eigenaar van Zorg en Gemak.